Saturday, June 12, 2010

KIsah Kami

Mungkin kisah kami akan tamat mcm tu aje. pempuan tu xkn mengalah malah tambah terus dan terus menyakitkan aty aku. terus n terus untuk memalukan aku. pict2 yang pempuan 2 lampirkan sangat membuat aku sakit aty... sakit yang teramat sangat.... hidup si dia dengan pmpuan 2 penoh dengan ugutan, sedangkan aku hanya mengikut dan membetulkan segala kecacatan dalam hidup si dia....
Aku menceriakan nya,tapi selalu dihalang oleh perempuan 2. Ada saja ugutan yang diberi untuk si dia meninggalkan aku.... Keluarkan aku dari hidup si dia.....



tapi nie jgak salah si dia... Terlalu ikutkan nafsu ketika berjauhan dengan aku.... Dia mulakan main curang ketika aku posting di peneng... Sekarang si dia ada masalah suke n sayang perempuan tu.... Dan jugak masih sayang dan x sanggup untuk lepas kan aku dari hidup dia...
tah apa lah yang aku nak buat sekarang... perempuan yang boleh aje aku panggil betina selalu x bersyukur and puas hati dengan apa yang dia dah dapat dan rampas dari aku.

Apa lagi yang dia nak sedangkan die dah dapat semua apa yang dia nak?????

No comments: