Friday, January 16, 2009

KISAH YANG MENYAKITKAN HATI!!!!!!!!!!

sakit siot kalu dpermainkan macam nie....dah 2 pulak bukan baru jerk tapi dah lame benda nie jadi......dia yang aku harap n percaya tikam aku dari belakang.........yang aku geram sangat dalam masa 2 aku masih lagi manja2kan dia tak pernah pon apa yang dia nak aku tak tunai kan!!!!!!!!!!!!!benda nie susah sangat nak aku handle......mana dengan exam lagi.study lagi.......owh no!!!!! tolong wei.....tolong kuarkan la dia dari hidup aku......

1 comment:

NakamicHiE said...

erk???bukan ko dah buang dia dri idup ko ka?eehehehe
dah la weei..xyah ingat2 lagi pasal tu.
xyah cakap or cita2 sal dia.biarla dia ngan org lain.
mcm sum1 tu ckp ngan sa..
0-0.
xyah ingat dah.
new life.
org cakap,kumbang bukan sekor.kah3..kumbang mmg bnyak ekor.ehehe

yg penting skg..
ko focus ngan study..
study weei..
exam nti bleh sa minta tunjuk.wakakakaa..
pndai2 ja sa ni.ehehe

adiosss