Sunday, May 10, 2009

KEHIDUPAN DI DUNIA SANGAT MENCABAR!

kenapa aku baek ngan owng tapi owg xpernah buat baek ngan aku?????????????????
bukan setakat sekali seumur hidup..........tapi dlam hidup aku sekarag dah 3x berturut2 owg tikam aku daripada belakang......................semuanya dari owng yang aku pecaya dan yg aku angap ADIK how could she do this thing to me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


apa nak jadi ngan dunia skng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku pown dah mati akal semua dlm hidup aku penuh ngan dugaan........

aku bkan xbersyukur tapi terlalu sangat semua jadi punca n dari owg yang aku baek n xpenah fikir pown nak sakitkan ati dyowng walau pown ckit sebesar kuman pown!!

ALLAH S.W.T je yang tahu betapa sukarnya untuk aku tempuh semua nie...........

by the way i still can't 4get the boyz even him make me like a doll ^.^

No comments: